21 Ekim 2015 Çarşamba

1 AY GEÇMİŞ HABERİM YOK / BAİRRO ALTO ERASMUS PARTİLERİ

1 ayı geçmiş burada olduğum süre su gibi deyimini şu an anlıyorum çünkü farkında bile değildim. Metronun verdiği alarmla farkına vardım. Ev arkadaşlarım 3 ispanyol,1 ingiliz ve 1 henüz yerleşmeyen hayaletten oluşuyor. Çok iyi kaynaştık hatta alt katta oturan erasmusçuları eve davet edip international dinner ve mini party düzenledik. Ev arkadaşlarım über sosyal her gün bir parti durumdalar fakat ben maalesef onlar kadar şanslı değilim. Erasmus öğrencisi olmama rağmen edebiyat öğrencisi hep sürünüyor. Haftanın her günü dersim var onların da haftada 2-3 gün genelde tek proje gibi ödevleri olurken benim her hafta için okumam gereken hikayeler ve şimdiden 1 test olduk bile. Bu hafta 1 test daha var. Haftaya 3 test. Hal böyle olunca ben en azından yarına yetişmesi gerekenlere göz gezdireyim diyip evdeyken sevgili ev arkadaşlarım hep parti halinde. 
En sonunda bu böyle olmaz  gece Erasmus partisine birlikte gidiyoruz dediler. 
Erasmus partisi nedir? Bairro Alto Lizbon gece hayatının kalbi. Bütün önemli barlar,discolar vb. mekanların hepsi burada daha önceki yazımlarımda Erasmus Corner'ında orada olduğundan bahsetmiştim. Yüzlerce erasmus öğrencisinin sokaklarda kaynaştığı, son ses müziğin caddeleri doldurduğu,binaların üstünde discoların içini canlı yansıtan projeksiyonların olduğu bir parti. Çok eğlenceli mutlaka gidin.

 ESN/ELL Lisboa inanılmaz aktif organizasyonlar. Her gün mutlaka bir aktivite var. Porto,Algarve gibi gezileri düzenli olarak organize ediyorlar sadece portekiz içi değil ispanya.fas gibi yurtdışı gezileri bile düzenliyorlar.
Neyse konudan kopmayayım metroya girdik ve ilk uyarımı aldım. Kartım geçersiz uyarısı aldı sadece  benim değil arkadaşımın kartı da . Daha sonra farkettik ki 1 aylık bakiyemizin süresi dolmuş. Biz 1 aydan fazladır buradaymışız. Metronun içindeki makinelerden kartımız takarak yine 1 aylık ulaşım parası ödedik ve partiye gittik. Gece 4 gibi eve taksiyle döndük. 
Metrolar saat 1de kapanıyor. Taksiyi arkadaşlarınızla korkmadan kullanın tavsiye ederim çünkü mesafeler genelde uzun değil ve taksiler pahalı değil. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder