22 Aralık 2015 Salı

CHRISTMAS TATİLİ

Günlerdir  Christmas için herkes heyecanlı çünkü bütün ev arkadaşlarım evine gidecek ve ailesiyle geçirecek bu tatili. Bir ben kalıyorum diye bana sürekli mutlaka eve gitmem gerektiğini yalnız Noel kutlanmayacağını söylüyorlardı. Tabi biz Noeli değil yılbaşını kutluyoruz o ayrı ama nerdeyse 2 haftalık bir tatilim olacak dedim. Biraz annemin çabasıyla bilet almaya karar verdim.
Öncelikle Pegasus Portekiz seferleri yok o yüzden direk uçuşlarda iki seçenek var Türk Hava Yolları ve TAP .  Pek ekonomik değiller. Diğer bir yolda aktarma yapmak. Pegasus yılbaşı kampanyasıyla Madrid-İstanbul uçak bileti aldım. İberia ile Lizbon-Madrid uçak bileti aldım. Yani kısacası eve gidiyorum. Hatta şu an evimden yazıyorum.                                                                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder