1 Nisan 2016 Cuma

OPORTO (HOGWARDS PORTO'DAYMIŞ DİYORLAR)

Harry Potter hayranıyım. (Daha doğrusu Lordumuz Voldemort ve bölümümüz Slyterinin ama konumuz değil) Doğal olarak J.K Rowling'in hayalgücüne bayılıyorum. Her Hogwards mektubu bekleyen çocuk gibi ben de o büyülü şatonun hayranıydım. J.K Rowling'in hayatını okuyunca Porto'da öğretmenlik yaptığını ve Hogwards'ı yazarken Livraria Lello esin kaynağı olmuş diye okumuştum. Bunu aklımın bir köşesine yazmıştım bir gün Portekiz'e gidersem kitapçı için gidecektim. Sonra Erasmus'um Portekiz'de çıktı ve ben kitapçı için Porto'ya gittim denilebilir.
Öncelikle bu esinlenme işinin aslı astarı var mı bilmiyorum asparagas bile olabilir ama benim aklımın köşesinde kalmış. Sonuç olarak kitapçıya gittim ev arkaşlarım inek,ezik gibi yakıştırmalar yaparak civardaki bir kafeye bira içmeye gitti bense kapanmasına 45dk kalan Lello önünde sıraya girdim. Bilet 3 euro kitap alırsanız bu parayı düşüyorlar. Ee oraya kadar gitmişim tabi ki Harry Potter illustrated edition alacağım dedim. (ALAMADI.)

İçeriye girdiğim zaman kesinlikle hogwards merdivenleri buradan alınmış. Aaa bu da burdan esinlenme diyerek dolaştım. Beklentilerinizi yükseltmeyin gidin görün derim. Evet etkileyici ve çok güzel bir yer. Harry Potter kitaplarını da 20 euro civarında alabilirseniz ben almadım aynı kitabı daha mantıklı bir fiyata her kitapçıdan alabilirsiniz. Yani o kadar uçmadım ama iyi ki görmüşüm diyorum bir başkası için o kadar etkileyici olmaz belki fakat benim için önemliydi. Bu arada Lello bilekliği aldım gittim şahitlerim ve kanıtım var demek için :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder