1 Kasım 2015 Pazar

HALLOWEEN HAZIRLIKLARI

Halloween yaklaştıkça facebook parti bildirimleri delirdi ve bizim evde gündem Halloween oldu. 
İlk  defa bir Halloween partisine gideceğim için o surat boyama pratiğim yok ama günün kurtarıcısı İngiliz Francesca var :) İngiliz olduğunu belirtme sebebim her yıl Halloween kutladıklarından makyajda kendini baya geliştirmiş. Kontak lensler,lateks deriler,yapay kanlar,zombi,vampir,Joker,Corpse Bride  ne ararsanız var. Bana da kostüm lazım diye Claire's yolunu tuttum mağazada zombileri,canavarları,vampirleri geçince benim seçenekler içinden en beğendiğim ölü gelin/kanlı gelin oldu. 
Kostümü  aldım. Cadılar bayramı için ilk önce bir ev partisine gideceğiz daha sonra "ELL Halloween Party" . Evden beraber 4 gibi çıkmaya karar verdik çünkü bize yüz boyası lazım. Bu arada sabah seslere uyandım ve yan odama yeni birisi geldi evin son üyesi en sonunda geldi. Evin içinde 1 aydır bu hafta geliyormuş denilen ,Portekizliymiş,yok ya ben Erasmus diye duydum tarzında dedikodusunu yaptığımız ev arkadaşımızla tanıştık. Hatta kendi aramızda ona hayalet diyorduk . Derken kendisini tanıttı. Adı Kaspeer (Casper) . Baya dalgasını geçtik. Onu da yanımıza alıp yüz boyası için yola çıktık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder