26 Kasım 2015 Perşembe

PARK

Yine çok uzun bir süre olmuş yazmayalı. Yeni bir yerden bahsedeceğim PARK.
Lost In'den vazgeçip yeni önerim PARK . Lost Inn terasının çok güzel bir manzarası olduğundan bahsetmiştim ama o güzel manzarayı yeni yapılan bir inşaatla kapatıyorlar. Bu yüzden yeni önerim PARK. Ev arkadaşlarım Lizbon  gün batımı nasıl olur dediler ve birden Facebook grubumuzda çılgınca bir akım başlattık. Lizbonda en iyi manzarayı görebileceğimiz yeri arıyoruz. İlk önce çatımıza çıktık tabi sonuç hüsran. En iyi manzaranın bizim çatı olmadığı kesin. Lost In elendi. Derken tavsiye üzerine kesinlikle PARK diye karar verildi ve yola çıkıldı. Burada birbirimize laf yetiştirmekten hazırlanmaktan güneş çoktan battı. Biz yine de kararlı bir halde Barrio Alto'ya gittik ve yollarda elimizde google maps Park arıyoruz. Haritaya göre çoktan bulduk fakat ortada restoran falan yok sadece otopark var. Acaba olabilir mi dedik ve otoparkın içine girdik. En üst kata çıkınca Park Rooftop karşımızdaydı. Manzarası gerçekten harita biz baya sevdik.Tavsiye ederiz :)

2 yorum:

  1. merhaba bu yere kesinlikle gideceğim çok güzel görünüyor ama her şeyden erasmusa hak kazandım portekize,sorun şu ki belli nedenlerden dolayı ilk dönem gideceğim fakat bahar dönemi yani şubattan hazirana kadarki dönemden daha mı kötü olur sizce benim için bol bol gezmek istiyorum ama portekizin havası beni çok etkiler mi

    YanıtlaSil
  2. Merhaba öncelikle tebrik ederim erasmus için :)
    Portekiz en azından lizbon icin konusabilirim genel olarak sıcak havaya sahip. Ama güz donemi yağışlı oluyor yağış olmasına rağmen hava sıcak. Portekiz'e kar 2 dağ hariç yağmıyor yani Türkiye'den daha sicak. Kışı bizim sonbaharimiz gibi. Tabi bahar donemi cok daha guzel, ama ben bir sorun olacagini düşünmüyorum sahsen ben güz doneminde gezip bahar doneminde keyfini çıkardım.

    YanıtlaSil