1 Kasım 2015 Pazar

LOST IN/ HALLOWEEN

Boyalar için yola çıktık. Mascarilha gideceğimiz dükkanın adı. Ne ararsanız var içinde günün anlam ve önemi dolayısıyla içerisi tıklım tıklım ama pes etmedik biz de tıkıştık. Yüz boyası aldık,Fran kendine kontak lens aldı,Kaasper Pablo Escabar olmaya karar verdi Meksika bıyığı aldı,Sergio kan hapları aldı çiğneyince ağızda patlıyor ve  kan kusuyor. Ben hiçbir şey almadım çünkü daha önce alışverişimi yapmıştım. Eve gitmeden önce bir şeyler içmeye karar verdik. Uzun süredir konuştuğumuz Lizbonun tepesinde cafe bar karışımı bir yer var: LOST IN 
Yürüyerek buraya gitmeye karar verdik ya da keçi gibi sekmeye siz karar verin. Ben meşhur sarı tramvaylara henüz binmedim dedim. Bunun üzerine dik yokuşu tramvayla geçmeye karar verdik.
Ben Lost In'e bayıldım. Mutlaka gidin tavsiye ediyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder