17 Şubat 2016 Çarşamba

CRİSTO REİ

Lizbon simgelerinden biri Cristo Rei. Orjinali Brezilya'da kollarını açmış sizi bekliyor. Peki orjinali Brezilya olduğuna göre bunun burada ne işi var diyorsanız. Zamanında Lizbon kardinali gezisinde heykeli görünce bizim niye yok demiş. Gerekli izinler alınmış ve 104 metrelik İsa Kral heykeli 28 senede tamamlanarak Tejo Nehrinin öbür kıyısına yapılmış. Şehrin tepelerinden heykeli görebilirsiniz. 
25 nisan köprüsünün hemen ayağında heykel duruyor. 



Benim sanatsal çalışmam;

2 yorum:

  1. Merhabalar, öncelikle okuduğum kadarı için teşekkür ediyorum paylaşımlarına. Yeni keşfettim ve erasmusa gitmeden kesinlikle bitireceğim okumayı! Güz dönemi Aveiro Üniversitesi'ne erasmus öğrencisi olarak kabul aldım. Şu a vize başvurusu yaptım belge işleriyle uğraşıyorum. Uçak bileti konusunda sorum olacak. Vize başvurum 26 ağustosa yani 1 ay sonra nerdeyse. Uçak biletimi vize çıkmadan önce kesinlştirmk istemiyorum. Tam olarak ne zaman rezervasyon yaptırmam mantıklı olur? Bir de gidiş dönüş mü rezervasyon yaptırmam gerekiyor? dönüşü vizeden sonra iptal ettirdim diyeim, bir problem çıkar mı, bilginiz var mı bu konuda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Oncelikle erasmusunuz icin tebrik ederim ve guzel yorumunuz icin tesekkur ederim. Ucak biletinizi sadece gidis almaniz yeterli ben oyle yaptim. Cunku ne zaman donecegimizi kestiremeyecegimizin farkindalar. Zaten portekizde vizenizi uzatirken donus biletinizi almanizi isteyecekler. Ben vize basvurumda direk gidis biletimi satin almistim cunku thy erasmus indirimi ve ekstra bagaj hakkindan yararlanmistim. Satin alacaginiz zaman thy erasmus indirimine bakmanizi tavsiye ederim. Su an vizeden once rezervasyon yaptiracagim diyorsaniz istediginiz zaman alabilirsiniz. Rezervasyonunuzu iptal edilebilir yapin derim zaten pahali olmayacaktir. Vizeniz ciktiktan sonra da isterseniz rezervasyonunuzu alirsiniz ya da daha uyguna bilet bakarsiniz. Iptal edilebilir rezervasyon yaparsaniz bir sorun cikmayacaktir. Simdiden iyi eglenceler. Evrak kismi cok yorucu ve sıkıcı ama erasmus cok eglenceli olacaktir. Herhangi bir sorunuz olursa cekinmeyin sorun lutfen :) -admin

      Sil