17 Şubat 2016 Çarşamba

SİNTRA SİNTRA SİNTRA

Deli mi dürttü bunu niye üçledin evladım bir kere söyleyince anlıyoruz diyorsanız. Ben üstüne basarak hatta tepinerek görmeden dönmeyin bir zahmet diyorum.
Lizbonda yaşıyorsanız Sintra'ya gitmek için zone değiştiriyorsunuz bu da farklı biletler alıcaksınız demek. Trenle gideceksiniz. Sintra'da inince seçenekleriniz. 
1)Kendinize güveniyorsanız veya bacaklarınıza yürüyeceksiniz. Az gittim uz gittim dere tepe düz gittim Pena Kalesine vardım diyebilirsiniz. Biz varamadık çünkü geç kalmıştık. 
2)Elektrikli araba kiralamak girin sorun 3 kişilik 35 euro civarı 2 saat boyunca sizin ki araçla 2 saat yeterli. En azından her yeri görmeye. Denilene göre Penayı yarım günde gezemezmişsiniz. Ben onların yalancısıyım gitmedim henüz görmedim.
3)TukTuk ile tepe çıkmak kişi başı tek gidiş 5 euro
4)Gidiş Dönüş Hop-on Hop-offlar 6 euro
5) Taksi,Otostop yaratıcılığınıza kalmış..

Bence Sintraya sadece Quinta da Regaleira için gidilir. Orası ne diyenlere bu resimlerle cevap veriyorum.
Bu kulenin dünya ve cennet arasında geçit olduğu düşünülüyormuş. Sıradakiler benden;
İyi güzel hoş ama Sintra Penayla ünlüymüş neymiş bu Pena yavrucağım derseniz diye ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder