11 Eylül 2015 Cuma

2.GÜN

Dünden aç kalan ben yemek bulma umuduyla saat 8 de ayağa fırlıyorum. Hemen supermarkete gidiyorum ama yine dükkanların hepsi kapalı. Yok ben açlıktan ölüceğim diyip açık market bulma umuduyla sokaklarda dolanıyorum.  Evime dönerken marketlerin açık olduğunu görüp alışverişimi yapıyorum ve  artık tokum! 
** Portekizde genelde dükkanlar saat 9-10 gibi açılır öğlen 1-3 arası yemek molası verilir akşam 7 de ise kapanırmış. 
Ben bunu eve gidince bu şehir ölü mü acaba diye araştırınca buldum. Yemeğimi yediğim gibi keşfe devam diyorum sokakları çözmeye çalışıyorum ve bütün dükkanları inceliyorum. Hava kararınca ve benim mükemmel yön duyularım birleşince yine kayboluyorum. Sora sora Bağdat bulunurmuş diyip gördüğüm Lizbonlulardan ev tarifi istiyorum. %99 portekizce %1 go go go tarifiyle ve google mapsle evimi buluyorum. Kendime sözüm var evimin yerini öğreneceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder