13 Eylül 2015 Pazar

YAŞASIN ASYALILAR

Yarın üniversitemin oryantasyonu var o yüzden bugünden aylık ulaşım kartımı çıkarayım diyorum. Yolda sallana sallana kulağımda müzik yürüyorum derken içinde herşey olan bir dükkan ilgimi çekiyor ve dalıyorum. Tadaaaa bizim japon pazarlarına,1 milyonculara benzer bir yer gibi asyalı abilerimizin ablalarımızın kurduğu bir yer. Benim sevinme sebebim evimde ayna yok, odamda banyolarda ayna yok. Burayı görünce kesin vardır diyorum kasadaki abiye mirror diyorum ama anlamıyor. Portekizce sözlüğümü açıyorum derken güncelleneceği tutuyor ama ben bu yola baş koydum 1 haftadır yastık ve ayna arıyorum. O aynayı bu sefer alacağım. Tarzanca anlatmaya başlıyorum inatçı anlamıyor derken arkasında minik aynalardan görünce bigger bigger ya anlasana beni diye derdimi anlatıyorum. Ve en sonunda aynama kavuşuyorum. Bu arada normalden daha ucuz ürünler beni şüphelendirmiyor değil. Marketlerde olan diş macunlarının yarı fiyatına aynılarını görünce kaçak diş macunumu diye düşünmüyor değilim :D
Hala yastık bulabilmiş değilim. Sanırım bana İKEA yolu görünüyor gibi. Eve geri dönerken ev arkadaşımla karşılaştım ve her yer kapalı dediğim de evet pazar günü ya ondan dedi. Kendisi ispanyol siesta olayından dolayı ona normal geliyor tabi. Ama böyle olmaz saat 12den 16.00a kadar dolandım hep kapalı. Ülkenin bereketi kaçar ayrıca ne demiş benim atalarım işleyen demir pas tutmaz. Her yeriniz pas olur azıcık çalışın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder