11 Eylül 2015 Cuma

İLK GÜN

Benim okulumun oryantasyonu 14 eylül fakat ben 6 eylülde erkenden geldim. Okul başlayana kadar keşif zamanım. Ev sahibimin tavsiyesiyle havaalanından taksiyle geldim çünkü benim evim Saldanha bölgesinde ve havaalanından çok uzak değil. Fakat metroyla ulaşım çok rahat o yüzden metroyu kullanabilirsiniz. Taksici beni burası evinin caddesi fakat bulamıyorum dedi ve indirdi. İş başa düştü yürüye yürüye ,sora sora  sokaklarda kaybola kaybola evimi sonunda buldum. Portekizlilerin ingilizce bilme oranı bence çok kötü değil. Zaten bilmeyeni de inatla Portekizce de olsa anlatıyor merak etmeyin sonunda evimi buldum. 
Odama yerleştim daha saat  7  diye hemen dışarı çıktım biraz bütün dükkanlar kapalı ama ben açım! Açık bir benzinciden su ve atıştırmalık aldıktan sonra evime dönmek istedim fakat yolumu bulamayıp kayboldum. Klasik ben...
Daha sonra evimi bulup günü dinlenerek kapatıyorum. 2.gün erkenden kalkacağım diye kendime söz veriyorum.

2 yorum:

  1. Merhabalar, acaba kalacağınız evi nereden buldunuz? Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, acaba kalacağınız evi nereden buldunuz? Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil