11 Eylül 2015 Cuma

ERAMUS GÜNLÜĞÜM

ERASMUS ÖNCESİ

İsterseniz sağol yavrucum ben buraları hallettim diyip Erasmus bölümüne atlayabilirsiniz. İsterseniz yok benimde boş vaktim var hem bakayım belki işime yarar birşeyin vardır diyip bu bölümü okursunuz . Sizin bileceğiniz iş ama ben yapmışken tam yapayım diyip yazıyorum . Size yardımcı olacak siteleri mutlaka takip edin. Benim için en yardımcı site  http://www.erasmuslifelisboa.com/  oldu.Bu sitenin işinize yarayacağını düşünüyorum.

Sınava mülakata girdiniz ve asil yada yedekten şanslı  erasmus öğrencisi seçildiniz. Seçenekleriniz vardı Portekiz’i seçtiniz yada seçenek yoktu elimiz mahkum dediniz. Sonuç olarak sizde artık Portekiz’de Erasmus öğrencisiniz .Öncelikle Tebrikler !!


Bin tane aşamada bitmeyen evrak işi yapmışlar. Sanırım en sıkıcı bölümü burası evrakların hazırlanması vizenin çıkmasıydı. 
Benim okulum Kocaeli Üniversitesi bu yüzden her okulun sistemi  farklı olabilir fakat genel çerçeve de birleşiyoruz.  Bu bilgileri okulunuzun yaptığı  toplantılardan ,koordinatörünüzden ve uluslararası ilişkiler biriminizden öğrenebilirsiniz. Her sene farklılıklar olabilir o yüzden tabi ki en doğru bilgi güncel kaynaktan unutmayalım.



TAVSİYEM: Bir dosya alın üstüne kocaman ERASMUS yazın. O dosyaya iyi bakın çünkü onu yanımızda götüreceğiz. Herşeyi üşenmeden düzenli yaparsanız bu karışıklıktan çıkarsınız. Her evrağınızı fotokopisiyle beraber bu dosyaya koyun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder