13 Eylül 2015 Pazar

ALIŞVERİŞ MERKEZLERİ VE ATMLER

İki alışveriş merkezi inceledim. Biri Atrium Saldanha diğeri Dolce Vita Monumental. İkisininde ortak özelliği mağaza konusunda çok kısır olmaları sanırım. İçinde gereğinden fazla eczane var gerçi buurada her yerde fazlaca var. 3-4 tane giysi ve ayakkabı mağazası ortada kocaman saatçi ve doğal taş zımbırıklarında el yapımı takı dükkanı alt katta yemek yerleri bitti bu kadar. Ama iyi şeyler yok değil mesela Dolce Vita Monumental'da sinema var . ve İNGİLİZCE !! altyazısı portekizce yani çok merakla beklediğim filmlere gidebilirim .Tam bir Sinefil olarak bu benim için çok süper bir olay oldu. Çünkü burada inatla her ürünün üzerinde Portekizce (buna zaten tamamım), İspanyolca (hadi kardeş ülke) ve Fransızca ?!? yazıyor. Hani İngilizce dünya diliydi??  Burada değil peki bu benim için çok mu kötü oldu hayır çünkü yumurta kapıyı tıklatınca portekizceyi de sökmeye başlıyorsunuz :)

İlk defa ATMden para çekiyorum burada en fazla 200 euro çekebilyorsunuz atmden(MULTİ BANCO). Ben Turkish Bank Nakito kartı kullandığımı yazmıştım. 2.38 euro kesinti yaptı toplam hesabımdan 200 euroya 2.38 euro bence hiç fena değil. 

Evime döndüm şu an ilk defa yağmur yağıyor. Hatta çiseliyor diyelim hava hala sıcak tuhaf ama pek rüzgarda yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder