16 Eylül 2015 Çarşamba

İLK SINAV DAHA DERSLER BAŞLAMADI

Ayın 15'i oryantasyondan sonra ilk gün ve ilk sınav ingilizce sınavına girdim. Sadece testten oluşan ingilizce deyimlerin olduğu bir sınavdı. Son sayfada bir yazı yazmamız istendi ve çıkışta hemen sonuçlarımız açıklandı. Yarın fransızca sınavım var. Ben çok oyalanmadan artık metro kartı işini halletmeliyim diyorum ve Marques de Pombal durağında iniyorum sabah bütün kartları dağıttık 2den sonra gelin dediler. Hemen 2. olarak kartı çıkarabileceğim  Campo Grande metro durağına gidiyorum şaşırtıcı olan kapalı yer altı metrosu Campo Grande de gün yüzüne çıkıyor. Artık son durak yer altında değiliz hemen metronun yanında büyük yeşil stadyuma benzer bir bina görüyorum.

 Campo Grande metrosunda elimde formum sıraya giriyorum o metro kartı çıkacak artık çünkü her gün 6 euro vermek canımı çok sıkıyor. Sıra bana geldiğinde acil talebim olduğu için alt kata inmemi söylüyorlar ve alt katta inanılmaz bir kuyruk var bana sıra gelmeyeceği çok açık. Bende evimin yolunu tutuyorum. Bu da gol değildi sayın seyirciler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder