25 Eylül 2015 Cuma

BANKA KARTIM VE 28 NUMARA

2 gün önce bankamatik kartımı alabileceğime dair Activo Bank mail attı. Dersim erken bittiği için Baixa-Chiado durağında iniyorum ve bankaya gidiyorum. Evraklarımı daha önce yazdığım gibi vermiştim. Pasaportumu gösteriyorum ve hesap açıyorlar. 2 kart aldım. Biri bankamatik kartı fakat e-alışverişe kapalı o yüzden internet bankacılığı için ayrı bir kart daha verdiler. Hesaba para yüklemem gerekiyordu elimde olanı bozayım dedim bankamatik 500 euromu aldığı gibi error verdi çünkü en fazla 200 euroya kadar kabul ediyor. Daha sonra paramı alıp millenium bankasına gidip oradan büyük miktarları yatırmam gerektiğini söylediler. Millenium Activo'ya çok yakın. Orada işimi hallettikten sonra hemen yolda meşhur sarı 28 numara tramvayı gördüm ve nostaljik tramvayla hemen bir selfie çektim . 
Daha sonra şehrin merkezi olan ve turist dolu mağazaları gezdim. Ve bugünlük işimi bitirip evime geri döndüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder