16 Eylül 2015 Çarşamba

ORYANTASYON LİZBON ÜNİVERSİTESİ

Lizbon Üniversitesinden bana gelen mailde 14nde oryantasyon olacağı yazıyordu.
Sabah kalkıp üniversiteye gitmek için hazırlandım. Saat 14.30 da olmasına rağmen erkenden gitmeye karar verdim üniversiteye ilk defa gideceğim o yüzden biraz erken gideyim dedim. FLUL için  Cidade Universitaria metro durağında indim biraz yürümeyle edebiyat fakültesi karşımda.


Oryantasyondan önce koordinatore uğradım ve Koordinatör certificate of arrival belgeni imzalayabilirim dedi. Bende öyle bir belgemin olmadığını söyleyince üniversitene bunu bir sor dedi. Üniversitemin evraklar bölümde bunu buldum ve bastırdım. Bu belgeyi ilk geldiğinizde imzalatmanız gerekiyormuş. Koordinatör ismimi alıp kaydetti en azından sonra getirsende ilk gün burada olduğunu kaydettim dedi. Ardından oryantasyon başladı. Oryantasyon portekizceydi slayt ingilizceydi sanırım şimdiden alışmaya başlasam iyi olacak. Language Proof belgemizi sordular bu belgemizin okulumuz tarafından verilmediyse Lizbon üniversitesinin yapacağı dil sınavlarına girmemiz gerektiğini söylediler. Hemen ertesi gün ingilizce sınavım vardı. 16ndaysa fransızca sınavım. Daha ilk günden başladık sınav mevzularına bakalım neler olucak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder